علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 179814
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

"آدرین لوئیس" قهرمان UK OPEN 2014 شد.

در ادامه مسابقات UK OPEN 2014 ، بعد از ظهر روز یکشنبه 8 مرد برتر مسابقات در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف هم رفتند که در پایان "مایکل فن گرون" ، "تری جنکینز" ، "آدرین لوئیس" و "مروین کینگ" با غلبه بر حریفان به مرحله نیمه پایانی راه یافتند.

"مروین کینگ" اولین کسی بود که با غلبه بر "کوین پینتر" به جمع 4 نفر پایانی راه یافت. "تری جنکینز" نیز با ارائه نمایشی دلپذیر با به ثمر رساندن 5 تا 180 و میانگین score 98.89 ، "برندن دولن" ایرلندی را از پیش رو برداشت.

"آدرین لوئیس" نیز که با آمادگی زیاد پا به این تورنومنت نهاده بود ، همانگونه که به راحتی "بارنی" را کنار زدهب بود این بار نیز قدرتمندانه و با نتیجه 10 بر 3 (لگ) "سولجوویچ" را مقهور قدرت خود نمود.

قهرمان جهان نیز در دیدار سخت و نفس گیر ، با نتیجه نزدیک 10 بر 8 (لگ) حریف سرسخت خود "یان وایت" را مغلوب نمود و به جمع 4 نفر پایانی رقابتها راه یافت. "یان وایت" که در لگهای شانزدهم و هفدهم  81 و 110 را به زیبایی فینیش کرد و اخلاف با "فن گرون" را به 1 لگ رسانده بود ، نتوانست بازگشت خود را تکمیل نماید و نهایتا این "مایک قدرتمند" بود که 109 را به راحتی فینیش کرده و با برتری 10- 8 (لگ) قدم به جمع 4 نفر پایانی نهد.

 

اما عصر روز گذشته مرحله نیمه نهایی مسابقات برگزار شد. جایی که  قهرمان جهان ، مرد شماره 1 رنکینگ PDC  مغلوب مرد همیشه نایب قهرمان"تری جنکینز" شد!!!

"تری جنکینز" ملقب به گاو با ارائه یک بازی دیدنی موفق شد "مایکل فن گرون" بخت نخست قهرمانی را با نتیجه 10 بر 8 (لگ) شکست داده و برای هشتمین بار به فینال یک تورنومنت معتبر راه یابد.

بازی دیروز یادآور بازی نیمه نهایی مسابقات "ٌWorld Match play" سال 2007 بود. در آن دیدار تری جنکینز با فینیش های به موقع و زیبا "فیل تیلور" افسانه ای را بر خلاف انتظارها شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت.

در بازی دیروز نیز "جنکینز" 21 بار100+ ، 8 بار 140+ و 8 بار 180 به ثمر رساند تا قهرمان جهان را از فتح جامی دیگر بازدارد.

اما در آن سو "آدرین لوئیس" که با بازیهای دیدنی نوید بازگشت به روزهای اوج را می دهد ، مروین کینگ را با نتیجه 10 بر 6 (لگ) و میانگین score نزدیک به 100 کنار زد و به دیدار پایانی راه یافت!

 

بدین ترتیب دیدار پایانی مسابقات را "آدرین لوئیس" قهرمان جهان در سالهای 2011 و 2012 و قهرمان اروپا در سال 2013 و "تری جنکینز" نایب قهرمان 7 تورنومنت معتبر (مسابقات "گرند پری" در سالهای 2006 و 2007 ، لیگ برتر 2007 ، مسابقات "دزرت کلاسیک لاس وگاس 2007 ، "ٌ ٌWorld Match play" 2007 و 2009 و "گرند اسلم" 2008) برگزار شد.

فینال این رقابتها ، صحنه قدرتنمایی قهرمان سابق جهان ، "آدرین لوئیس" ملقب به "Jackpot" بود. "لوئیس" در دیدار پایانی با قدرت هر چه تمام تر با نتیجه سنگین 10 بر 1 (لگ) حریف خود را در هم کوبید تا "جنکینز" یک عنوان نایب قهرمانی دیگر به کارنامه خود افزوده و کماکان در حسرت فتح یک تورنومنت معتبر بماند.

"لوئیس" در این دیدار 15 بار 100+ ، 4 بار 140+ ، 3 بار 170+ و 6 بار 180 به ثمر رساند و با میانگین score 109.13 به کار خود پایان داد.  

منتظر خبرهای بعدی باشید. با تشکر از توجه شما عزیزان. حسین خسروی.

 

  منبع : http://dartsiran.mihanblog.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com